Welcome Guest, Not a member yet? Register   Sign In
Pagination SQLserver 2000
#1

[eluser]carlos hernan[/eluser]
Hello everyone I'm starting in the IC and I wonder if there is any way to paginate a query a database of SQLserver before hand thank you very much



Hola a todos estoy iniciando en el mundo de CI y me gustaría saber si existe algún método para paginar una consulta de una base de datos en SQLserver de ante mano muchas gracias
#2

[eluser]JulianM[/eluser]
Hi Carlos, I guess you used an automated translator for your post in English.

I think you may use sqlsrv driver as explained here.

However, I recently used it and I found there are a few functions that are not available yet. I needed to customize the sqlsrv as my own needs. Once I finish my work, maybe I will contact the author to let him know about some changes I made.

In Spanish: Me parece que usaste un traductor automático para tu pregunta, pero si te entendí bien querés usar Paginación de resultados.

Yo usé sqlsrv que es un driver de base de datos que programaron por aquí, lo tuve que retocar un poco pero en definitiva pude conectarme a la base de datos de SQL Server. Una vez conectado allí, podés usar paginación de forma similar a como lo harías con otra base de datos.



[quote author="carlos hernan" date="1231194281"]Hello everyone I'm starting in the IC and I wonder if there is any way to paginate a query a database of SQLserver before hand thank you very much



Hola a todos estoy iniciando en el mundo de CI y me gustaría saber si existe algún método para paginar una consulta de una base de datos en SQLserver de ante mano muchas gracias[/quote]




Theme © iAndrew 2016 - Forum software by © MyBB