CodeIgniter - Dutch Community |
(11-30-2014, 08:11 AM)Thyrosis Wrote: @Schecter, thanks for your private message. Unfortunately you have private messaging turned off, so I can't reply. Please turn it on or otherwise let me know how to contact youHi Thyrosis, I didn't know I had to turn it on... But now it is and you can pm me... Best Regards
Tijd om maar weer eens wat leven hier in te blazen.
Zijn er nog Nederlandse CodeIgniter ontwikkelaars hier aanwezig?
Goeiemiddag iedereen.
Dik 3000 views en slechts 11 replies... Kunnen we daar niets aan doen, jongens ? Bvb door te 'beslissen' wat we met deze groep willen / kunnen doen ? - gezellig online samenzijn ? - sharing knowledge - samen projecten bouwen - andere ideeën ? Grtz, Johnny
Lijkt me leuk, laat ik meteen maar een vraag stellen.
Is het mogelijk om een volwaardige restful server te maken m.b.v. routing?
Wel, mijn klanten kunnen alleszins hun data ook benaderen via een REST service... Dus JA, dat is mogelijk ...
Hallo geachte lezer,
Mijn naam is Mario Cremer en ik ben een beginnend php programmeur (amateur). En ben erg gecharmeerd van het codeigniter framework. Kunnen jullie mij ook zeggen of er bijeenkomsten zijn naast het forum om te brainstormen over oplossingen met Codeigniter? Ik ben bezig met het maken van een applicatie voor een stichting met vrijwilligers en loop regelmatig tegen vragen. Vragen die ik graag wil delen met anderen om tot een oplossing te komen. Ik hoor graag van jullie. Mario
Hallo,
Leuk om hier landgenoten tegen te komen!! Ik ben Wouter, woonachtig in Zwolle. Al een jaartje of 8 bezig met php (als hobby) en de laatste 2 jaar met CodeIgniter. Ik vind het leuk om hier nieuwe dingen te leren en opgedane kennis te delen met anderen. Groeten, Wouter (01-30-2017, 12:23 PM)Wouter60 Wrote: Hallo, Hallo Wouter, Ik heb je eerder deze week een e-mail gestuurd naar aanleiding van bovenstaande. Weet niet of je hem hebt ontvangen. Maar zou je je kennis met mij willen delen. Ik ben beginnend (amateur) php programmeur en zou graag hulp willen hebben bij het opzetten van mijn app in codeigniter. Ik hoor graag van je. Mario (02-05-2017, 11:30 AM)mjhcremer Wrote: Hallo Wouter,Een e-mail??? Waar zou ik die moeten zien dan? Ik heb in mijn profiel bij private messages gekeken, maar daar staat niets. Uiteraard wil ik je op weg helpen. Wel op voorwaarde dat je de CI documentatie al bestudeerd hebt en de basisprincipes van CI dus al kent. Wat zou je om te beginnen willen weten? |
Welcome Guest, Not a member yet? Register Sign In |